lördag 20 februari 2010

Nyduschad

Härligt, fast vi har så enormt varmt inne på våran lilla toalett så man kan duscha i kallvatten utan att frysa, haha!

Blev inge Mellansel o träffa Sonja idag, utan Mam o Pap åker dit imorrn, så jag får besöka dem till veckan eller nåt när jag får tid över.

Vill veta nu hur det blir, går på helspänn. För jag vet att kommande tid kommer bli fullspäckad med saker då jag ska gå in helhjärtat i detta för en ärlig chans och även trycka in två dagar i veckan då jag tänkt rida hos Stalla Vincitore, känner att jag ska tillbaka nu!
Så det krävs planering, men jag ska klara det, det vet jag, bara man vill så går det!

Pappa och jag har fixat lite med linor o ström i blåsvädret på eftermiddagen, och Niklas hoppas jag har med nån sak att mäta strömmen med, så får vi se om det funkar, kan jag släppa ut Comet sen. Var på en kort promenad med honom idag, till grannen, blåste så mkt så var inge trevligt. Men han var så snäll, sprallig i benen och pigg men är inte så stark som förr då han bara drog, han har gjort stora framsteg!

Nej dags att kila, Niklas kommer strax och kanske man ska börja med maten!

Hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar