tisdag 26 januari 2010

Söötingen Comet


Kommer bli lite skrivande om ponnyerna här nån dag, håller på fixa klart hemsidan där allt om Charles och Comet kommer stå, men tills dess får ni stå ut med allt hästsnack här!

Jag har iaf fått hem världens söötaste ponny, jag bara älskar honom!
Inatt fick han stå inne själv bara för att vänja sig att han inte alltid kan sitta fast med Abbe, för Abbe blir en aning less ibland då Comet verkligen ska gå sida vid sida HELA tiden, så då lägger Abbe iväg i full galopp efter för att jaga iväg han, men det tycker Comet är kul så när Abbe slutar springa så försöker Comet få igång han igen, haha!

Både igårkväll och imorse satt jag länge bredvid Comets sida i boxen och bara kliade honom och pussade honom på mulen, jag har haft han i två dagar och jag är helt såld på ponnyn, han har de där lilla extra som gör att jag vill sitta ute hos honom alla timmar på ett dygn, bara för att få umgås med honom!

Var nyss ute i hagen och tog nåt kort på dom små + den store Charles <3>





Comet tycker det är roligt att spana in hundarna!



Nej dags att göra nåt vettigt nu, bandagera foten och ta en Ipren sen se glad ut! Ha en fortsatt trevlig dag allihopa :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar