onsdag 27 januari 2010

All i need is you

Snacka om skitväder idag!
Åkte från Niklas runt 9 och där blåste det rejält och snöade, här hemma var det dock inte lika mycket blåsväder men snöa gjorde de då!

Hädanefter får ni följa allt hästsnack på min hemsida:
http://maathildaanaaslund.webs.com/

Imorrn blire skolan, hoppas foten är på min sida! Sen efter skolan så ska jag på hockey med Ida, så roligt!

Mina grannar börjar deras resa till Frankrike inatt så från o med imorrn är jag hästvakt, så min väckare ringer tidigt imorgon då jag först ska fixa deras hästar sen mina egna, men det ska nog gå bra, ska se till att sova tidigt ikväll bara!

Fredag så hoppas jag att Niklas kommer hit, han bara måste, hehe! Sen på lördag är det byfest där Niklas bor så det blir skoj! Känner mig laddad!

Jag har aldrig mått såhär bra! Jag lever mitt liv och skulle inte byta ut nåt!

Nu blir det en film sen sova, Gnatt allihopa!

Niklas <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar