tisdag 12 januari 2010

So Great!

En underbar dag har det varit!

Två tjejer som varit här och ridit och det har gått kanonbra, Challe fick gå med första svängen, en aning busig men snäll. Andra turen fick han stå inne i stallet, vilket han verkligen hatade, men bättre han står där än i hagen ensam, det är värre.
Tjejerna har verkligen blivit duktiga på att rida, dom är sååå duktiga!

Har skrivit ut två sidor med frisyrer idag, har någorlunda koll på vad jag är ute efter, får se vad frisören säger, förhoppningsvis blir det bra, annars ser ni inte mig på ett tag för då gömmer jag mig ett x antal veckor, haha!

Kom fram till idag att jag måste ta en kväll på krogen snart, börjar bli för långt imellan ggr nu, haha! Hmm när jag nu ska hinna trycka in det. Blir ju antingen denna helg eller nästa helg, för sen är jag hästvakt då grannarna tar lite semster och åker till Frankrike, sen veckan efter det sticker min mamma o pappa till Indien i två veckor så då är jag djur o husvakt.

Livet går vidare och längs vägen möter man saker som gör förändringar i ens liv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar