torsdag 14 januari 2010

Ny frisyr

Ja igår var man ju o klippte sig och ALLT långt hår är borta, shit! Har betydligt kortare hår nu än tidigare, men är väldigt nöjd med frisyren, hon är duktig min frisör! Är fortfarande lite ovan med kort hår då jag ibland vill dra fram det långa håret, som då inte finns där, haha!
Bild kommer under veckan så ni får se hur kort hår jag har!

Var även på stan igår med Ida, köpte ett par jeans på rean sen tre tröjor som också var på rea! Åkte sen till Niklas på kvällen där vi stökade bort julen i hans hus sen blev det bara en lugn kväll.
Idag var jag också en sväng på stan efter att ja kommit från Niklas, köpte nån tröja till idag som jag hittade, sen blev det hårfärg som mamma ska hjälpa mig med ikväll!

Imorrn är det fredag och det är redan helg ?!?! Vad hände med denna vecka då, tycker dagarna bara försvunnit, men det är väl bra att tiden går fort på veckorna, helgerna är ju oftast dom bästa!
Fredagen blir en lugn dag, ska pyssla om hästarna, hoppas temperaturen sjunkit lite, men blir nog ingen ridning, foten har tagit sån himla stryk vid denna kyla och framförallt när jag ridit bara lite, så jag vill inte utsätta den för mycket.

Igår var jag och hälsade på Stefan en stund eftersom jag var på stan hela dagen, blev lite fika och en MASSA surr, alltid lika trevligt för vi har alltid så mycket att prata om! Vi har känt varandra hela livet och har alltid varit kompisar. Vi har båda vandrat genom livet med mycket smärta, sjukhusbesök osv, men alltid kämpat på och stått på två ben, det kunde ju varit värre.

Längtar till lördagen! Först blir det hockey med brudarna o Niklas, sen vidare på fest med grabbarna innan det blir utgång, det kan inte bli bättre!

Jag trivs så bra med livet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar