torsdag 7 januari 2010

Så rätt

och så bra!

Kan nog inte förstå själv hur bra jag mår just nu! Allt känns verkligen underbart!
What a feeling!

Lite ändringar i ens liv och att man rör om lite i grytan, det har verkligen gjort mig gott.
Modo förlorade ikväll och spelade inte alls nå bra, men so what? Man stöttar dem i både med- och motgång!


Måste säga att man är besviken på många modoiter, ståplats var nästan tomt innan slutsignalen gick. Hallå?!?! I med- och motgång!! Så många som slänger handsken i backen och skiter i allt bara för att dom förlorar, kom igen nu!

Känns som om jag skulle kunna springa en runda i skogen, så bra mår jag. fast det är dock -34 ute så tror jag avstår!

klockan är strax över halv 12, kanske lägga lite pussel innan man ska sova? Återstår att se!
Godnatt ni som ska sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar