torsdag 7 januari 2010

2009

Har inte tänkt tillbaka på 2009 faktiskt

Finns ju en del saker som är det bästa med hela året

- Att jag fick Charles De Gaulle av Forspro AB
- Tävlingssäsongen med Team SM
- Ida & min resa till Göteborg, oslagbar!
- Att jag fick börja rida Ella
- Grace Marion P.H. anlände till Stalla Vincitore

2009 var ett hästår kan man säga


I övrigt så var 2009 ett år där det gick både upp och ner i bergochdalbanan. Jag är mest nöjd över mig själv över att ha ändrat så mycket i mitt liv och få mig att må så bra, trivs med mitt "nya" jag. Känner mig betydligt starkare idag än vad jag gjorde för nån månad sen.
Har mina otroliga vänner att tacka för mycket, ni fanns där när jag behövde er som mest och jag tog mig upp på två fötter igen och började ett "nytt" liv.

2010 ska jag göra till ett bra år, jag ska fortsätta i det spår jag gjort senaste tiden och inte falla tillbaka i mitt "gamla" jag, för jag har märkt att dom ändringar jag gjorde, det gjorde mig bara gott, vissa saker kanske jag ändrade först sen, men det är ett kast jag får ta.


Njut av det du har, det är vägen till lyckan!

Imorse hade vi -34 när jag släppte uthästarna, en aning för kallt nu! Idag blir en film o pusseldag tills ikväll då jag o Ida ska på hockeyn, längtar!
Imorrn ska jag vara hårmodell vid lunch, perfekt med en gratis klippning också, det behövs klippas lite i mit hår nu! Och på kvällen ska jag hitta på något med N.
Och på lördag jobbar jag i shoppen!


Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar