måndag 11 januari 2010

Många inlägg...

...börjar det bli om dagarna! Men nu mår jag så enormt bra så känner att jag behöver skriva av mig!

Att planera och tänka framåt en bit, gör mig så glad. Känner en enorm skillnad redan nu och jag är bara så glad. Är man två måste man hjälpas åt, går inte att köra sitt eget race.

Att ge och ta - thats important!

Har iaf fått någorlunda koll på min vecka nu iaf, känns bra, fast mycket är väl inte helt spikat, men någorlunda inplanerat.
Imorrn blir en lugn dag, två tjejer som ska rida och sen har jag bestämt att ta en provtur på Challe medans dom rider, blir perfekt!

Onsdag ser jag verkligen fram emot! Ska klippa mig, göra en förändring helt med håret, sen umgås med Ida på stan, fika och strosa runt, ha allmänt trevligt, sen åker jag till Niklas på eftermiddagen, kan inte bli en bättre onsdag!

På torsdag eller fredag ska jag ringa vårdcentralen och hoppas på att dom fått min journal från Umeå, så då ska jag snart få komma dit och fixa klart med läkarintyg så jag får skicka det till försäkringskassan, perfekt!

Tankarna har snurrat kring storhäst idag, men nej nej ska inte bli så. Det blir ponnyn. Är ju så härligt nu när Challe o Abbe går ute, jag kan åka iväg och må bra utan att fundera på hur hästarna ska klara sig, Pappa ser till att dom har vatten, och hö har dom fri tillgång på + skydd. Bättre kan det inte bli, och vill inte förstöra det nu, inte som det är idag!

Jag har tänkt tillbaka på förra året, vad höll jag på med egentligen?! I dagsläget förstår jag exakt hur du tänkte och menade. När jag tänker tillbaka så inser jag hur mycket tid det egentligen tog. Och jag kom på det lite för sent då. Men nu är det nytt år och nya möjligheter och jag ska inte "falla" tillbaka, skulle inte klara det. Vill inte byta ut nåt i mitt liv just nu!

Om en vecka ska man börja plugga också, känns sååå GREAT!

Nej nu blir det glass med chokladsås innan jag ska somna och vakna upp imorrn för en ny härlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar