måndag 11 januari 2010

Måndagsmys

Har nyss haft Ida här på måndagsmys! Blev en film och lite surr, och käkade lite kladdkaka med klass till, gött!

Har suttit och planerat massa ridtider för tjejerna som ska börja rida igen nu, men låter det ligga lite på is och tar det lite som det kommer, vill inte planera upp mig för mycket, utan bättre att ta det vecka för vecka.

Mamma o pappa åker utomlands i början på februari i två veckor?!?! Så jag ska klara mig sjäkv här hemma i två veckor, ojojoj.. Så alla är välkomna hit då för att göra mig sällskap, säg till innan ni kommer bara!

Har pratat med ägaren till ponnyn också och dom kunde möta mig i Umeå, eftersom dom bor mittimellan Umeå o Skellefteå så känns de skönt att bara behöva köra till Umeå. Så ska fundera mer på när osv, kommer nog bli kanon bra dehär!

Gud så myket tankar man har i sitt huvud nuförtiden, om plugg, framtid osv... Allt som rör mitt liv snurrar i huvudet, men bara positiva saker då, men man undrar ju vad man ska göra i framtiden.

Känns riktigt bra nu iaf tycker jag, ska inte alls klaga. Jag mår bra, är lycklig och har dom bästa runt omkring mig!

Det var längesen jag mådde såhära bra :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar