onsdag 6 januari 2010

-30.9

Nu börjar de kännas lite för kallt när man sticker ut näsan... :S

Var nyss ute och gav hästarna mer vatten och Challe lite mer hö. Abbe trivdes gott med att sova inne inatt, han låg där inne i boxen och hade rullat ett x antal ggr i nyspånet och var så himla söt! Synd jag inte hade kameran med mig ut. Satte mig ner bredvid honom och kliade han lite på halsen, finns nog ingen härligare ponny på denna jord som Abbe <3

Har poppat lite popcorn och ska strax lägga mig i soffan under en filt och se på en film innan det blir läggdags!

Gud vad jag längtar tills jag ska börja plugga! Känner mig riktigt taggad! Måste fixa böcker nån dag och leta fram super räknaren, tro vars jag lagt den då ?!?!

Allt känns bara såå bra!


Im walking in Söderå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar