fredag 1 januari 2010

2010

Nytt år nya möjligheter!


Hade en kanon trevlig kväll hos Emilie & Ola, åt super god middag och sen resten av kvällen flöt på med mycket skratt och trevligt sällskap!
Mitt 2010 började med blandade känslor, men tack vare snälla vänner kom man på fötter till slut.

I still feel the pain

Imorrn blir en lugn dag, ska nog ta mig en skrittur på Challe, han vill nog komma ut o röra på sig. Sen kl 16:00 är det dags att vara på plats på Fjällräven Center för att se Modo - Södertälje! Be there!

Till veckan åker Rune, känns riktigt tråkigt, en super mysig häst. Men han och Challe kommer verkligen inte överens så då kan jag tråkigt nog inte ha kvar honom.. Så de blir Abbe och Challe som kommer bo här då, jätten o plutten!

Nu har de kommit mkt härlig pudersnö så framöver blir det tolkardag med Challe, tror han skulle gilla de, har aldrig dragit något bakom honom sen han kom till mig, och han är ju trots allt en travare i grunden så han kommer nog tycka om att ha något bakom sig, fast nu blir det pulka istället för vagn :P


Ha en fortsatt trevlig kväll!


En gammal bild på mig och Fair Lady P.H:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar