tisdag 29 december 2009

What About Know?

Ja då är hela julhelgen förbi och nu väntas nyår och sen bär det av med 2010!
Ser med spänning fram emot ett nytt år med nya möjligheter! Lämna 2009 bakom sig och kliva in i ett nytt år med positiv energi, det kan inte bli bättre!
Allt det bra från 2009 tar jag med mig in i 2010, men det dåliga lämnar jag åt historian!

Sitter på shoppen just nu, Kicki är med Oscar på cup så då rycker jag in. Imorn bär det av till Skellefteå ca 14:00 för att se Modo spela, ska bli roligt.

Torsdag är det nyår och det ska jag fira hos mina vänner Emilie & Ola :) Först ska vi äta middag hos dem sen blir det fest, och jag längtar så jag håller på dö!
Emilie har ju fått en uppgift av mig, ska bli roligt att se hur det löser sig, hahaha!

Igår avverkade jag och Emilie stan med lite shopping, jag köpte två klänningar, en ny jacka, halsduk osv.. Sen gjorde vi ett besök på glasbanken och sist Kvantum för att inhandla maten till nyår! Var en riktigt trevlig dag på stan med underbara Emilie!
Kvällen spenderade jag på arenan tillsammans med Marielle och Ida där vi såg Modo spöa Brynäs och en viktig 3 poängare fick vi med oss, så underbaaaart!

Ha en bra tisdag allihopa!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar