söndag 13 december 2009

Vänskap är viktigt

Jag tror jag har dom bästa vännerna i hela världen, skulle aldrig byta ut dem mot något annat. Ni har verkligen funnits där för mig senaste tiden och fått mig hitta på saker osv, jag har kunnat ringa när som helst, och ni har alltid funnits där!
Jag har en av dom bästa mostrarna man kan ha, som verkligen har varit min "psykolog" i det hela, du har fått mig att vända o vrida på allt och verkligen "känna på känslorna" osv, det har verkligen hjälpt mig. Och när jag varit påväg att falla tillbaka så har jag gått tillbaka och bearbetat det du sagt, då har jag sen kunnat ställa mig på egna fötter igen!

"Jag har sparat dom bästa pusselbitarna, resten har jag skakat av mig, och nu går jag vidare med ett leende på läpparna och det känns så bra!"

Resans gång har varit lite upp o ner, men har bestämt mig för att aldrig falla tillbaka, allt är historia, jag blickar framåt nu!

All eld slocknar, om man inte håller den vid liv.


Detta är en bild som får mig att le:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar