söndag 22 november 2009

What a feeling!

Vilka dagar, sen i torsdags har man knappt hunnit andas känns de som, hehe..

Först var det hockey där Foppa åter igen visade vem som är kungen på planen! Sen blev det Max för mig och Ida med lite mat i magen sen var det bio 23:59 då vi skulle se New Moon! Det var riktigt bra och väldigt sevärd! Kom i säng runt halv 4-4 den natten..

Fredag så blev det utgång med Ida och Marielle på Harrys! Riktigt trevlig kväll med två underbara tjejer och fick trevligt sällskap av grabbarna på slutet innan vi begav oss mot Max/BK. Sen blev det hemfärd. Kom i säng runt halv 5. Tack tjejer för en kanonkväll :)

Lördag var det upp halv 8 för att släppa ut hästar innan ja skulle på shoppen och jobba. Sen efter det bar det iväg till Gerdal för att rida Grace och till Cold Creek Ranch där vi äntligen kunde ta en ridtur på plan. Var så nöjd med Ella efter ridturen, hon lyssnar så grymt bra på skänklar och den lugna traven har hon blivit så himla bra på!
Sen bar det iväg hem för en lugn lördagskväll... trodde jag..
Gick o la mig 18:00 för att sova i två timmar innan jag skulle göra stallet o ta in hästarna, var så trött efter lite sömn senaste nätterna.. Halv 8 ringer Stefan o Linda och säger att jag ska med ut ikväll.. Så helt nyvaken var det 180 knyck i stallet sen duschen osv innan man var i stan hos Linda, sen blev det Harrys!
Och en kanon kväll, är väldigt glad att jag hängde med ut. Trevligt sällskap, mycket dans och träffade människor man inte pratat eller sett på flera år som man umgicks mycket med när man bodde i Mellansel, så det var skoj!

Kom i säng runt 4 inatt tror jag klockan var.. Klev upp halv 8 och släppte ut hästarna, med huvudvärk så dog jag i sängen till runt 14:30 - 15:00 då ja tog mig upp, hahaha!
Seriöst, 2 dagars händer INTE ofta, vet inte ens om jag gjort de nån gång förr, men skoj var det och så himla roligt att få komma ut och umgås med vänner och ha roligt!

Imorrn ska jag till Sundsvall med mamma o Ida för att packa ihop massa saker i lägenheten. Tisdag blir det hockey, såklart! Måste se Foppa återigen äga planen, hehe..

Är så glad att jag har helt underbara vänner!

Fredag startar Grace i Umeå, härlig att åka på trav, var ett tag sen nu!

Är så glad och allt känns bra!
Har underbara vänner och hästarna, det kan inte bli bättre! :)

Måste säga att mitt liv har verkligen ändrats senaste tiden, på ett positivt sätt! :)

1 kommentar:

  1. Hi Hi, vilken kanonhelg du verkar haft!... den lugna traven hos en quarter kallas "jog".... ba så du vet ;) Helt underbart bekväm gångart att bara sitta och "åka" i!... Vi ses o hörs! Kram!

    SvaraRadera