torsdag 19 november 2009

Standing Strong

I’m on my own, nothing can go wrong when I’m standing strong

Idag regnar det ju faktiskt inte ute, tack o lov. Var väldigt frisk luft ute imorse tycker jag iaf. Hästarna fick gå ut runt halv 8, sen gick jag tillbaka till sängen, kände för första gången att nj ingen säng nu, men eftersom det är bio inatt så kanske man ska kunna vara vaken då också, hehe.. Så jag slumra till nån timme, så nu ska bion inte vara nåt problem ;)

Imorrn ska Challe och Rune sättas igång igen :)
Nu sitter jag och funderar på att fara ut på en träningsrunda med mig själv, joggingskor och mp3, då blir det bra, fast problemet är att mina joggingskor står i garderoben.... i sundsvall.... shit!

Igår blev ridningen inställd för tjejerna som brukar vara här och rida. Så istället för att sitta hemma så brassade jag och volvon iväg till Cold Creek Ranch! Det var ju fortfarande skitväder osv, så det blev ingen ridning. Mockade massa skit, sen fick hästarna komma in. Sen hade Marina tagit med sig sin pyttedvd så vi började se på Pat Parelli skivorna som vi nu ska börja se framöver och sen träna med hästarna. Den var riktigt bra den delen vi såg, det här kommer bli så roligt att hålla på med :) Jag kom hem vid strax innan halv 10, då var hästarna nöjda av att få komma in hemma också :)

Hoppas ni får en bra torsdag! För det ska jag såklart ha!
Först hockey ikväll med Ida, ska försöka hålla utkick efter Mia som ska bosätta sig i godispåsen, hehe.. Sen 23:59 ska vi se på bio i två timmar!

I’m moving on and I’m gonna get stronger now, And nothing will break me down, I will not give in to doubt. Those days are gone, I can be who I wanna be. Start living my life for me.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar