tisdag 24 november 2009

The way you make me feel



What a day!!

Släppte ut hästarna, käkade lite frukost sen tog jag en timmes rask promenad medans regnet föll ner lite grand, och gud så härligt det var att komma ut!
Har bestämt mig för att gå MINST varannan dag, måste bli lite ändringar!

Nu är de två träningspass kvar, och det är mina hästar! Sen ska jag hoppa in i duschen innan jag ska hämta Ida föta att åka och se Modo och Foppa åter igen äga planen ;) Längtar!

Igår var jag, mamma o Ida i Sundsvall. Packade ihop massa saker. Åker ner om nån vecka igen för att ta hem alla möbler och trycka in allt i mitt rum!

Jag föll ett tag, men jag ställde mig upp och jag mår bättre än någonsin!

Hoppas alla får en fortsatt trevlig kväll och jag hoppas alla hejar fram Modo till vinst ikväll! För det ska jag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar