onsdag 18 november 2009

i think back on these times

Jag har haft en potatis dag HEEELA dagen...
Kom i säng runt 03:00, då jag verkligen mådde i bott och visste inte vars jag skulle ta vägen.. Sen upp vid halv 8 o släppa ut hästarna sen tillbaka till sängen nån timme, helt död..
Vid 14 snåret fick jag ett ryck att jag skulle skritta ut på Challe, nu när de var uppehåll från allt regnande och medans det var någorlunda ljust.. På med ridkläderna och raka vägen till hagen, där min plan gick i stöpet...
Vad möts jag av? Jo en baksko som ligger i leran... SUCK!! Så det var bara ta in han sen kila upp till grannen så fick jag slå på den där.. Det var min ridtur!

Nu blir de lite käk, sen ska jag fixa stallet för kvällen, tror hästarna får gå in vid 6 innan jag ska åka till Cold Creek Ranch! Ridningen med småtjejerna blev inställt idag pgr av regn, så då istället för att sitta hemma pyser jag iväg till Mia o Marina o pyssla om Ella lite. Bara nåt annat än att sitta hemma, pallar de inte..
Var även dit igår, blev ingen ridning pgr av att ridbanan vilar i detta väder. Så vi mockade lite skit sen blev det fika stund i saloonen :) Och ett x antal många skratt blev de, haha.. Var längesen man kunde skratta så och känna sig glad, utan att ha tankarna på annat.
Tror jag ska slå upp ett tält utanför stallet där. Vad bra man skulle må då o roligt skulle man ha , hehe :)

Foppa is back in the game!! Ser fram emot matchen imorrn! Nu håller jag tummarna att Challe oxå en dag ska vara tillbaka på banan :) Men han är en kämpe, han fixar de här!

Längtar så himla mkt till matchen sen imorrn, sen bion efter de, underbart! Man är väl hemma 02:30 - 03:00 nån gång!

Jag orkar inte mer, jag ger snart upp. Det är ingen idé!
Jag går vidare mot nya mål!

Cold Creek Ranch is the light in my life for the moment! Och satsningen med Team SM inför 2010!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar