måndag 9 november 2009

lita på känslan...

I Don´t Know, but it doesn´t feel right

Jag har sparat så mycket av det du sa, så mycket som jag tänkt igenom flera ggr, vänt och vridit. Nu står jag här igen, försöker bli klokare, men allt bara snurrar, så många frågor, men inga svar. Känns som om jag bara vill skrika, men ingen skulle höra mig.

Du sa: - du får lyssna till känslan inom dig...

Jag försöker verkligen, men vet inte riktigt vad den säger?

Ne nu ska jag fara ut och rida Challe sen Rune, jag måste ut o friska luften, få tänka och slappna av på hästarnas rygg, nånstans måste jag bestämma mig.
Satt och kollade igenom ett youtube klipp från Mias blogg igår, man blev nästan tårögd, snacka om ren kommunikation mellan hästen och ryttaren! Ella, nu måste vi träna ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar