torsdag 26 november 2009

Ingenmansland...

...där känner jag mig nu...
Känns som om jag sitter på en gungstol, och jag vet varken om den ska tippa framåt eller bakåt, lite läskigt faktiskt. Var längesen jag kände såhär, men sen igårkväll har jag känt mig lite konstig inombords.. Strange Feeling! Nånting har börjat tynga mina steg, men jag vill inte!

Ska strax äta middag, sallad! Gott!! Sen ska jag ut i stallet och fixa klart allt innan hästarna ska få komma in, blir nog att man sätter sig en stund i Challes box och bara umgås med honom, det är en sån kväll ikväll, känner att jag behöver honom nu.

Walking in Söderå!

Jag blev starkare! Och det kändes bra! Och jag kunde bli stolt över mig själv att jag klarade det!

Har iaf jobbat på mogårn idag, vilket dag! Nån sjuk, nån hade försovit sig osv, slutade med att jag var den enda som hade jobbat på grönan förut, alla andra var inte alls hemma där, så jag har känt mig lite duktig idag då alla frågat mig om saker, hehe...
Fick jobba två timmar längre än planerat eftersom det saknades folk, men det var en del att göra så timmarna rullade på fort!
Till veckan ska jag gå två dagarpå inskolning på Å-hemmet, skoj att få pröva nåt nytt och kanske man får jobba mer!

Imorrn blir det Umåkers lunchtrav med Grace Marion P.H. Måste leta fram alla saker idag för jag ska värma henne imorrn, och har inte så bra koll på vars säkerhetsvästen, förbygeln osv är, drygt att det är märkt uppe på lon oxå, får leta med en pannlampa :P
Sen på kvällen blir det utgång, jippi! Och på lördag är det hockey, Invasion ståplats så det blir middag på Harrys innan..

Jag är lite nervös.... fast vet inte vrf?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar