söndag 29 november 2009

Ännu en lyckad helg avklarad!

Im feeling good!

Jag kan inte finna nåt att klaga på denna helg!

I fredags var det trav i Umeå med Grace, som gjorde ett bra lopp som 4a efter att ha varit borta några veckor, en riktigt trevlig och rolig resa :) Piggade upp humöret!
På kvällen kom Malin till mig och vi gjorde iordning oss och drack lite innan vi begav oss till stan för utgång som slutade på Harrys, blev en riktigt trevlig kväll med många skratt!

Lördagen var jag väldigt trött, men det var bara bita ihop. Åkte på shoppen och hjälpte Kicki som var borta över dagen, Malin gjorde mig sällskap:)
När vi stängt blev det raka vägen in till stan för att hämta ut Modo biljetterna på torget. Sen blev det middag på Belafonte tro ja det hette, sen vidare till Harrys med Ida o Marielle oxå, där var det trubadur och uppladdning med massa människor inför kvällens match på arenan!
Vid halv 6 gick hela tåget via torget, viktoriaesplanaden vidare till arenan, vi fick företräde före bilarna längs vägen då polisen stod och spärrade av vägarna :)
Väl på arenan var det ett grymt bra tryck och en kanon match som slutade med vinst, var ju helt självklart med tanke på vilka spelare vi fått!

Efteråt blev det raka vägen hem då hästarna var ute och stallet ogjort, men det var så härligt väder ute så jag lät alla tre sova ute för natten, med lite mer hö än vanligt, så dom var nöjda :) Skulle egentligen in till stan sen igen men det var så halt ute osv så jag beslöt mig för att stanna hemma, lördagsmys i soffan med lite godis, var inte helt fel det heller!

Idag sov jag rätt så länge, sov ikapp timmarna jag missa natten mot lördag, hehe... Har varit i Gerdal och ridit Grace och Moose. Grace var galet pigg, med tanke på att hon starta i fredags, så loppet tog hon nog bara fint med tanke på hur hon var idag!

Måste köpa en ny baksko till Challe då han tappat den i hagen och hittar den inte, typiskt..!!

Fick veta idag att min kära 08:a Ann-Sofie kommer upp framöver och hälsar på mig ett tag, var ett tag sen hon var här nu, hon behöver mig och jag behöver henne! Ska bli så grymt kul att ha henne här:D

Kanske dags att sova? Klockan är 00:30 :P Men jag är inte trött för fem öre...
Till veckan ska jag jobba två dagar på mogårn, inskolning. Sen har ju modo match tisdag så den får vi INTE missa, när dom ska spöa Skellefteå ;)

Godnatt allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar