torsdag 29 oktober 2009

Nån dag sen...

jag uppdaterade här såg jag...

Har inte hänt så mycket sen senast. Dagarna spenderas ofta i Gerdal så jag får timmarna att rulla och får sysslosätta mig med något på dagarna.
Igår var jag i Gerdal med Sandra och vi red ut på Grace och Moose, sen pysslade jag om Challe. Tänkte sömma om honom fram för skorna är så flat nu, men måste ta med min egen tång när jag åker till han nästa gång, den är bättre än den som finns i stallet just nu.
Var även ut till Linda-li i Billsta och red Rune Brun för första gången, och jag bara diggar namnet! En riktigt trevlig filur, snäll och mysig på sitt vis!

Skulle tagit en ridtur med Mia på ridplan idag, men pgr av det kalla vädret så blir planen så hård och ojämn nu helst när pållarna är barfota. Jag hoppas på varmare väder under helgen så jag och Ella kan träna lite :) På måndag skulle hovslagaren komma dit iaf:D

Var även på arbetsförmedlingen idag, fick klart med praktik hos Kicki, ska börja med en månad. Ska även på habiliteringen till veckan, och ska fixa med intyg då och lämna på af, för det blir större möjligeheter för mig som funktionshindrad osv när det gäller jobb osv. Hon jag fick hjälp av idag var verkligen trevlig och man fick mycket hälp, gången innan fick jag inte mkt svar alls, då brydde sig inte ens personen jag träffade om att jag var funktionshindrad, men hon jag träffade idag sa miljoner saker om möjligheter osv, så det kändes bra!!

Nä kanske man ska göra nåt annat, är rastlös så jag håller på dö... :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar