lördag 31 oktober 2009

Mörkret faller

Ursch vad jag inte gillar att det blir mörkt såhär fort på dagarna nu...!!

Imorse åkte jag till Gerdal och släppte ut hästarna hos Mats o Mia, och Ella var så grymt sööt när hon stod där i boxen, hennes vinterpäls börjar komma, sööt Ella!
Sen vidare hem och åkte direkt till Sandra då veterinär M kom och kastrerade Klocks Brago, vilket gick bra, skönt! Så nu är han därmed valack, ska döpas om imorrn, hahaha...

Sen har jag och Sandra vart i Gerdal igen, då var det Challes tur att tas hand om, pysslade om honom och fixade för kvällen, han ska sova ute inatt.
Hem igen, såg lite trav, såklart vann snygge Commander Crowe:D!!

Har städat och hängt upp lite saker i stallet, imorrn ska jag, Niklas o pappa ta bort alla brädor som är kvar, sen kan jag mocka och börja göra iordning för att två hästar ska kunna bo där!

Ne nu ska jag ta och hoppa in i duschen strax, vid 5 snåret så kommer massa folk hit och fyller källaren, då vankas det pizzabak!

Hoppas alla har en trevlig halloween

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar