lördag 24 oktober 2009

01:40

20 i 2 och här sitter man, noll koncentration för att sova, ger inget att jag lägger mig i sängen, har ingen ro i kroppen för att blunda och somna...



Önskar det blev morgon lite fortare så man fick åka till Gerdal, jag skippar gärna nätterna ett tag, nu när jag har problem att sova, vilket känns kommer vara ett tag framöver, så då skippar vi nätterna tycker jag och inför bara dagar, perfekt, då var det bestämt!!



Imorrn ska jag rida Challe, Ella, Moose, Grace och sen förbi Linda-li i Billsta för att rida Rune, aldrig suttit på den hästen, så det blir spännande!
Ska kanske även förbi in i stan, beror hur lördagskvällen blir. Men är Malin frisk så blir det utgång, så då behövder det inhandlas nåt att dricka!
Är även hästvakt i Gerdal på kvällen, eller jag ska bara ta in hästarna, kicki o magnus är bara ute o ränner, hehe...



Söndag då, tro vad man ska hitta på, Gerdal? Hmm, ja det lät inte dumt, perfekt, bestämt!



Funderar även hur jag ska göra i vinter, pappa verkar ha lagt beslag på stallet med brädor..!! Annars hade det vart mysigt med hästar hemma, fast har ju bara Challe och han kan ju inte stå själv.. Så han får väl stå kvar hos Kicki tills han flyttar tillbaka till Mats & Mia mot vårsidan nästa år :)

Jag vill gärna, men jag är rädd att det kan vara försent för att det ska bli som förr..


Challes nya vintertäcke hade kommit oxå, så ska förbi shoppen imorrn och hämta det om inte Kicki redan tagit hem det till Gerdal, hoppas de sitter bra, men 155 brukar alltid sitta bra på honom:D





Tror jag ska rida med westernsadeln på Ella imorrn, saknar den på ett vis, den är skön och det blir sån avslappnad ridning, det behövs! Imorrn blir en lek och bustur på plan för mig och Ella, ska inte alls kräva nåt av henne :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar