fredag 23 oktober 2009

@ home.com

Ja då var man hemma i hederliga Söderå då!

Har nyss kika lite på Idol och nu inväntar jag att Emilie ska sluta jobba, ska åka hem till henne och Ola för lugn kväll, skönt att få komma bort och umgås:)

Imorrn blir det hästar till 100%
Ska ha mystimme med Challe, sen mystur med Ella. Och två uppfriskande turer på Grace och Moose. Sen får vi se om Linda-li hade nån häst över till mig som jag skulle rida, så imorrn tillbringar jag dagen på hästryggen! Sååå underbart!

Jag hoppas på att Malin är frisk imorrn så då blir det utgång på dubbelpuben, ska bli roligt att hitta på nåt med henne, behöver annat att tänka på just nu, och det var år o dar sen jag umgicks med henne så det blir skoj:D En kväll med Malin går aldrig fel!

Är konstigt nog inge trött idag, kom i säng ca 05:00 inatt.. Och vaknade 08:00 och var pigg.. Men tvingade mig själv att ligga och seg dra vilket jag lyckades med, men somnade aldrig om.. Så blev inte mkt sömn inatt, vilket det inte lär bli på hela helgen..

Jag har fällt många tårar, jag känner mig inte en del av allt längre

Hoppas alla har en trevlig fredagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar