torsdag 18 augusti 2011

What a day!

Vilken dag alltså! En sån bra dag och denna dag behövdes verkligen!

Först blev det en lunch med Emmeli på blåbär och blev väl sittandes där i två timmar. Sen mötte jag upp Fia som var tänkt bli en kort stund men vi rände runt i några timmar och ack så roligt vi hade! Sen fick ja träffa hästprataren som ja gått o surra om så länge att ja vill prata med och vipps så träffas vi på stan, så om nån vecka får jag bli lite grillad av henne, längtar, för det behövs verkligen känner jag!

Idag har varit en bra dag, framförallt eftermiddagen med Fia, hon ger mig sån energi och går inte många minuter innan vi skrattar och rätt var det är så kläcker vi ur oss samma mening i exakt samma tidpunkt, så sjukt!

Tack för att du finns Fia! :D

Imorgon bär det iväg till Gerdal på morgonen då Kicki m familj åker till Göteborg, på kvällen kommer Moah, vi ska fixa lite gomiddag och sen ha filmkväll, ser jag verkligen fram emot. Ska även ta en ridtur på Grace imorn och lördag tänkte jag rida både Grace och Baltic.
Lördagkvällen är fortfarande oviss, se vad man hittar på och söndagen vet man aldrig hur den slutar! :)

Ibland kan jag fråga mig varför jag aldrig stänger boken, men det är nåt speciellt som gör att den ändå inte går att sluta läsa. Men ibland känns det rätt meningslöst att läsa den, det ger som inget. Men sen kommer stunder då ja ändå fortsätter, men allt är så utdraget. Men alla böcker ska väl inte vara lättlästa..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar