onsdag 17 augusti 2011

En dag i taget

Less på som det är nu, orkar inte fortsätta såhär.

Jag tar en dag i taget och njuter av vad dagarna har att ge, och allt som händer runt omkring händer av en anledning. Varför grubbla så mycket på framtiden, man missar så mycket i nuet och bättre att ta vara på dagarna än att låta dem gå till spillo, man vet aldrig hur morgondagen ser ut.

Tog en ridtur på Moose ikväll, vid 21 tiden gav vi oss ut och himlarns vad underbart. Detta är nåt jag verkligen kommer sakna, att bara kunna sadla på hästarna och sticka iväg ut i skogen, känna vinden dra genom håret och höra hovarnas dova ljud mot marken när man travar fram längs stigarna. Så underbart!


Ikväll ska jag göra ett tappert försök att somna före 3-4 som brukar vara normal tid nuförtiden. Tänkte komma upp sju imorn, släppa ut hästarna och sen leta fram några viktiga saker i flyttlådorna i lagårn. Sen ska jag och Emmeli ha en lunchdate imorgon igen, och ska göra ett besök på af o fk för en del ärenden.

I helgen blir jag Gerdalsbo och på fredag gör Moah mig sällskap för en filmkväll, var väldigt längesen vi hade det, senast var i våras nån gång tror jag, i Västanå. Göra lite god mat och sen hyra några bra filmer, kommer bli en lyckad kväll!

Längtar efter att få rida Grace i helgen, mitt lilla stressmoment :P


Allt blir vad du gör det till




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar