torsdag 11 augusti 2011

Till min vän

Jag hoppas du inser att du alltid finns vid min sida och att jag tänker på dig på dygnets alla timmar. Jag oroar mig alltid för hur du mår, om du är glad så vill jag dela dina skratt, och om du är ledsen så hoppas jag du vet att min axel välkomnar många tårar och är till för att finnas där när du behöver den.

Jag vet att du har mycket som snurrar runt i din hjärna och en del av dem känner jag igen, jag kan inte ta besluten åt dig, men jag kommer ALLTID finnas vid din sida än vilket beslut du tar, det du tar det kommer vara det rätta beslutet, det kommer kännas bättre sen, tro mig.

Den dagen du inte kan prata, så pratar jag åt dig. Den dagen du inte kan gå, så bär jag dig, den dagen du inte orkar, så kommer jag stå bakom dig och ta emot dig. Den dagen du känner dig ensam så kommer jag hålla din hand.

Va inte rädd, jag finns här vid din sida. Om du tappar allt, så står jag fortfarande kvar för att guida dig och vara din vän. Glöm inte att du behöver aldrig stå själv, jag finns alltid hos dig, än vad som händer.

Säg bara mitt namn, så är jag bredvid dig!

Du fanns där när jag behövde nån som mest, och jag kommer göra samma sak för dig.

Du är väldigt värdefull för mig och du en stark person, det kanske inte känns så nu.

Vi klev in i varandras liv av en orsak och jag har inte förstått hur vi har klarat oss utan varandra förut. Kan inte förstå vad jag gjorde innan du kom.

Sofia, glöm inte att när vindarna slår som hårdast emot dig så håller jag alltid din hand, du är aldrig ensam!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar