torsdag 11 augusti 2011

Fotografering

Idag har jag fått en hel del gjort!

Var iväg på granngården och köpte spån åt hästarna. Sen nu mot kvällssidan så har jag rivit hela beteshagen och satt upp den nya.
Ida kom hit nu på kvällen och fotade mig när jag red Moose på lägdan och sen tog hon en hel del bilder på Deli, ni får provsmak på det sen :)

Var även ute på en ridtur med Eva på cirka en timme och gud så härligt det var. Var ett tag sen vi red och var så skönt att få prata med nån som delar samma meningar och tänker likadant som en själv.

Imorgon ska jag ta reda på mer information, för jag är rätt säker på att jag ska iväg o hälsa på iaf, skadar inte. En liten mini semester, får ju resan betald så varför inte :)

Så mycket i huvudet nu, vet inte hur jag ska sortera allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar