söndag 14 augusti 2011

Söndag

En trött dag, kom i säng runt fyra så jag har all anledning att vara trött, haha!
Blev en filmkväll igår, och vid midnatt så blev det bygge av byrå, inte varje dag man bygger en byrå mitt i natten en lördag dessutom :P

Idag ska jag träna båda hästarna o pyssla på med lite saker här hemma som måste tas tag i.
Imorgon bär det av till Sundsvall, ska följa med Eva som ska gå igenom en av hästarna, alltid bra att göra tycker jag om man har den där magkänslan som ligger i gnager. Bättre att göra det i tid, om man väntar så kan det vara för sent.

Allt känns fortfarande konstigt och jag har själv ingen aning, ena stunden känns allt bra, andra stunden känner jag mig så vilsen.

Kan inte sätta ord på de, men nåt speciellt är de.

-Var är du när jag behöver nån att bara vara med, inte prata så mycket men bara vara, och veta att du ändå finns där. Du finns, men du är inte här, och du är defenitivt inte nära -


Bitvis känner jag lusten av att bara fara, måste försöka prata med min egna "psykolog", då brukar jag alltid bli klok på saker och kan nog fatta ett beslut sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar