onsdag 3 augusti 2011

Onsdag

Igår var en dag med saker att göra hela tiden för ovanlighetens skull, så det var roligt.

Först kom Madde hit och blev kvar nån timme, suuuuper trevligt! Så sällan vi träffas så var väldigt roligt att ses o få surra massa skit! :)
Sen åkte jag till bredbyn på granngården o hälsade på Ida på jobbet hennes, satt där ett tag o surra massa mer skit! :)
Sen hem o fixa massa saker innan ja drog till stan för att gå på bio och sen blev det en filmkväll, väldigt trevligt.


Åkte hem runt 3 inatt, i själevad tvärnita ja, men hann inte utan körde över en rad med puckar som var lång skruv i, j*vla idioter som hett ut de. Låg en rad över hela vägen! Stannade till efteråt men inge punka så körde hem direkt.

Idag på eftermiddagen blev jag rastlös så drog med mig Fia till stan :D Åkte förbi där ja körde på skiten inatt, och låg en hel del kvar på sidan av vägen så tog med mig två st. Sen blev det lite shopping av kläder på stan, plus bolaget får man ej glömma! ;)
Skulle på polisstationen och anmäla det som hänt men då hade dom hunnit stänga såklart.
När ja skulle hem åskade det för fullt i Söderå så stannade hos Fia och hade en lång pratstund innan vädret sken upp så då åkte jag hem.
När jag kom hem ringde pappa polisen och berättade vad som hänt och dom skulle åka ut till Själevad och titta. Det är bra att det låg kvar en del så dom får se det med egna ögon.


Bedrövad? Har aldrig tänkt på de men nu vet man ju iaf :P haha..

Hatar den där känslan när man inte vet något alls, varken ut eller in, eller vad som kommer hända, känns som att läsa en bok utan text och man ska själv försöka lista ut vad det ska stå, och det är inte alltid så lätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar