söndag 14 augusti 2011

natt

Tog en barbacka tur på Moose idag med sällskap av Eva o Kvarten. Hade inget alls att göra sen ringer Eva och vill rida, så härligt att bara bestämma ridtur sådär 30 minuter innan, fick man en energikick och det var så härligt.
Det är nåt jag verkligen älskar hos Moose, han är så cool och trygg, fast känner jag ju han väldigt bra också efter att vi hängt ihop i 6-7 år så.


Kommer sakna de där att bara kunna tränsa sen sticka iväg ut i skogen och bara tänka, det betyder allt för mig.

Om jag skriker, är det nån som hör mig då?

Letar vidare och ser om de är nåt som känns bra, vissa stunder så känns det bara så skönt att fara.


Jag har inte koll på nåt alls för fem öre just nu...

Dags att sova nu, ska upp i tid imorn för ska hänga med Eva o Kvarten till Sundsvall, roligt med en liten resa, skönt att komma iväg lite :) Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar