tisdag 16 augusti 2011

Bitvis..

.. känns det som om jag börjar få koll på läget, men i nästa stund så känns allt så långt borta och jag känner mig en aning vilsen...

Igår följde jag med Eva till PH vet, Kvarten skulle kollas upp, och är så glad att jag fick följa med för det var väldigt lärorikt. Trevligt att komma iväg ett tag o tänka på annat! :)

Igårkväll när jag tog in hästarna vid nio så tog jag en spontan ridtur med Moose, kände att det var skönt att få komma ut i skogen lite och andas. Och tacka vet jag då en tur på Moose, så himla härligt när det precis börjat mörkna och vi kan trava genom stigarna som tar oss fram genom skogen, så underbart!

Imorn hoppas, hoppas, hoppas jag få en kväll med Fia, ett måste, var såååå längesen! Och det behövs verkligen, en massa tjej snack! :)


Idag tänkte ja ta och rensa lite bland de lådor som kommer från Västanå.. Har ej orkat ta tag i de än då jag blev en aning less. Så har ingen koll på nåt just nu, ett papper behöver jag verkligen nu, men vars det är har jag ingen aning om.

Gillar våra planer, våra hemliga planer, skulle vara så roligt att fortsätta kunna göra nåt tillsammans. Dock är jag i behov av en dvd film... Som ligger i en låda... och jag vet inte vars.. Antingen i lagårn eller i Husum, DRYGT!

I helgen blir jag Gerdalsbo, ska vara häst o hundvakt åt Stalla Vincitore, och det jag verkligen ser mest fram emot är att få rida Grace igen, mitt favorit fux sto! :D

Jag har varit där en gång och dit vill jag aldrig mer. Men samtidigt är jag rädd, rädd för att släppa taget lite och se vad som händer.

Jag är jag och allt runt omkring följer alltid med mig, det är en del av mig. Jag vill bli förstådd och accepterad för den jag är o de runt omkring.


Måste leta reda på lite bilder o nån ram sen ska jag och förhoppningsvis Fia hitta på lite hyss, kommer bli sååå bra!

Saknar den där känslan att bli förstådd, när du frågar hur jag mår och sättet du bryr dig på. Saknar att kunna säga allt till dig och du bara finns där. Skulle behövt dig nu, utan ord, bara få vara, känna att det finns nån där bredvid mig.

21 dagar, jag har stenkoll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar