fredag 15 juli 2011

Så underbart

Åh vad skönt det känns, att det finns så snälla personer som ställer upp. Snart kan jag andas ut och lägga ett kapitel åt sidan och öppna nästa kapitel i min bok. Vill att detta ska gå fort nu så det är klart.

Har ridit på Deli en sväng idag medans Fia höll i henne och gick med, DUKTIGA tjej! :)
Och har följt med Eva ut på en ridtur, så himla trevligt :D


Jag och Sofia va nyss i stan och drog en MAX, hon stannar här tills imorn, vi har påbörjat beteshagen och ska också in till stan en sväng och fika.

Ibland kan man fundera över allt. Att en människa kan vända så mycket, så fort. Till o med jag är chockad, det trodde jag aldrig. Men tydligen så än fast man tror att man känner personer så väl, så tar man fel, för det har verkligen jag gjort.

Jag har ju inte gjort nåt fel, så varför såhär?

En saknad, som jag inte trodde skulle finnas, inte efter så kort tid, men den finns där, det är något, jag kan inte säga vad, kan inte sätta ord på det, men jag får räkna ner dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar