fredag 27 maj 2011

SOVMORGON

Satt härligt med en sovmorgon, än fast jag sovit dåligt. Vaknar flera ggr per natt.. Inatt vakna jag kl 2 och var super pigg, SKUMT!

Ska bara äta frukost sen dra iväg till Deli, fixa foder, mocka box och sen ta en 30 min promenad så hon får sträcka på kroppen och sen massage efteråt! :)

Ikväll blir det bio, passar perfekt så jag kan ta in Deli innan vi ska dit.
Min andra hälft Sofia åker till Östersund idag o blir borta HELA HELGEN! Deli o ja kommer deppa ihop. Men idag håller jag alla tummar för min vän, jag hoppas så innerligt att det går igenom! :D


Äntligen är allt klart med det och jag slipper åka fram o tillbaka mer. Att få höra en massa snack, bli misstrodd hela tiden och ha folk som jagar en för nåt jag INTE gjort, hur tror ni det känns? Ne tack o lov att det är över! Jag ångrar inte en sekund att jag bytte. Nu får jag må bättre också. Slippa ta skit för om jag har så ont i foten och inte kan osv.

Trivs riktigt bra i Övervike, lugnt och litet stall med två hästar till. Så skönt med ett mindre stall och blir inte en massa snack bakom ryggen som i större. Ne jag tror Deli kommer bli en väldigt lugn och harmonisk häst av att stå där.

Ha en bra dag! Det ska jag se till att ha! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar