måndag 30 maj 2011

Härliga måndag

Fick en härlig sovmorgon imorse till ca tio, men låg kvar tills nästan elva och bara drog mig, sååå sköönt!

Har nyss fått i mig lite frukost, har duschat och ska strax åka till stan för att luncha med Sofia, sen blir de väl en sväng på stan innan vi åker till Deli och tar den dagliga motionen, får se om vi tömkör idag som omväxling.


Inte många veckor kvar tills jag börjar sommarjobba, ska bli roligt, och jag är ju van att vara där sen förra året så. Och behöver pengar så då sitter det inte fel med ett heltidsjobb hela sommaren :)

Slutet på augusti tar jag o Niklas en liten minisemester till Sthlm, längtar! Skönt att få åka iväg bara vi två, förra året var det östersund och iår Sthlm, vi var inne på göteborg först men blev sthlm, hälsar vi på Niklas bror o hans familj oxå.
Gröna lund, gamla stan osv, vill ha augusti nu!


Sommar, värme, kräftfest, sommarfest, släktträff, Deli, Sofia, trav - kommer bli en bra sommar!

Oj bäst jag skyndar mig nu, kommer bli väldigt sen annars, och jag sa ju att ja skulle bli lite sen bara :P haha!

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar