lördag 5 mars 2011

Tiden bara går

Oj vad tiden och dagarna går, har inte haft en tanke på att skriva på bloggen då jag sällan sitter vid datorn och har tid att skriva några rader, men ska väl bli bättre framöver med att blogga lite mer. Har hänt en del sen senast!

Veckan med min chef gick väldigt bra och jag lärde mig så mycket av att se hur han säljer, så dom dagarna var guld värda!
Denna vecka har jag varit själv på fältet, har fått 5 ordrar och har bestämt mig att nästa vecka ska jag fixa dom 5 som är kvar så jag sen kommer in i steg 2! :)

Imorgon åker jag och Tuva med Åsa Näsman och hennes häst till Skellefteå, Åsa ska starta på lunchtravet och jag ska lämna tillbaka Tuva till ägaren. Så blir en tidig morgon och en lång dag. Men att kvala Tuva i April hinner jag inte då jag prioriterar jobbet just nu och känner att det blir för mycket press och mår bara dåligt av det. Så det blir bäst såhär. Kommer sakna min TuvaTös! <3

Igår var jag och Kicki (från stallet i Svedje) till Sundsvall på en visit. Tackar Kicki för sällskapet, så tråkigt att åka ensam och framförallt om det skulle hända nåt på vägen så vill man gärna vara två.

Har sagt det förut o jag säger det igen, det finns inget bättre än att verkligen stortrivas i ett stall, jag mår bra på alla sätt när jag är i stallet, så trevliga människor man har omkring sig där och behöver man hjälp är det alltid nån som ställer upp!
Och min medryttare är bland det bästa jag hittat, en STOR stjärna till henne!

Att ett par ögon kan tilltala en människa så mycket, jag blev kär vid första ögonkastet. Känner på mig att detta är början på en fantastisk resa! Delicia <3

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar