söndag 6 februari 2011

Fullspäckad vecka!

Den sista ledigveckan börjar imorgon och sen börjar allvaret från och med den 14, så denna ledigvecka som jag har kvar är fullt med saker som ska hinnas med men det är en massa roligt också, blir tidiga mornar och sena kvällar! Söndag har jag planerat att bara slappa o göra ingenting iaf! :)

Men blir en massa tid i stallet och med hästarna, Elin ska fotografera hästarna och jag längtar, blir så otroligt vackra bilder, ska leta fram lädergrimman imorgon! :)
Hästarna ska kollas med värmekamera och ska även se om dom har något trevligt att säga mig, var väldigt längesen jag fick höra några ord från dem senast.

Ska försöka välja tapeter med svärmor på tisdag, och blir Söderå på fredag då pappa och Niklas ska gå igenom min bil då den har besiktning snart.
Ska försöka hinna med att träffa Sonja och Ivar oxå! Och i samma veva hinna förbi Bredbyn och träffa lilla Felicia.
Taket uppe i sovrummet ska målas, har 100 företag att söka och gå igenom, ska få startpaketet från företaget så ska gå igenom allt det osv.

Ja som ni märker har jag det jag gör, kommer sova gott om nätterna!


Strax Wallander, Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar