torsdag 9 december 2010

Utmaning 2 - Min första kärlek

Min första riktiga kärlek är den som jag bor tillsammans med idag!
Niklas Nordström <3>Vi träffades på en fest i stan och efter att ha träffats några ggr sen så blev vi tillsammans.
Kärlek betyder med och motgångar och det har vi fått vara med om efter ett uppbrott förra året men efter en tid ifrån varandra så insåg vi att vi fortfarande hade starka känslor för varandra och blev tillsammans, och sen dess har allt bara varit bra :)
Jag flyttade ihop med Niklas i våras och sen dess delar vi hela livet ihop, får vakna upp tillsammans, äta frukost tillsammans och bara vara i varandras närhet och det är underbart!
Att alltid ha någon bredvid sig i sängen känns tryggt och varmt, att få sova en natt ensam i huset är svårt, jag har väldigt svårt att sova ensam då jag är van att ha den bästaste vid min sida.


Han är den jag verkligen älskar mest på denna jord <3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar