måndag 20 december 2010

Mycket som händer i huvudet och mycket som ska tas tag i, men tar en sak i sänder så kommer allt bli bra till slut.

Jag har en dröm och hoppas att den inom en framtid kan bli riktig!

På fredag är det julafton, kan inte fatta det?! Men känns roligt iaf!
På torsdag ska en tjej komma och hälsa på Challe och provrida, jag hoppas dom passar ihop så han får röra på sig lite mer om dagarna :)

Jag var ute och skrittade han i djupsnö i helgen och hade sällskap av Madde och Rambo. Challe har väl vilat ca tre veckor, men ändå är han en klippa! :) Han stod blickstilla är jag hoppa upp och resten av ridturen gick på långa tyglar. Det är det jag älskar med denna häst. Han kan vila en dag eller en månad i sträck, han är lika cool ändå och jag älskar det! :)

Igår var vi på middag hos Lovisa som hade lagat en såå god kycklingkgryta! Sen fick jag ansiktsmassage och hon masserade även nacke/rygg då jag har en punkt som gör väldigt ont, och hon hittade den perfekt och det kändes kan jag lova, precis som att jag har en knut där.
Har haft problem med knät denna helg också, och jag har inte ridit mkt, mindre än vanligt.

Försöker finna en bra lösning på det hela!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar