måndag 20 december 2010

Julveckan

Längtar till julafton och mellandagarna osv :)

Julafton blir det först lunch hos bästaste farmor och bettan :) Alltid lika trevligt och en traditions en jag var liten. Eftermiddagen spenderas med mamma och pappa, får se om vi tittar förbi hos Pucci innan i åker hem till Västanå där vi ska spendera julkvällen och öppna julklappar :)

Efter julafton har jag en hel del som ska hinnas med men jag kommer älska varje dag!
Ska ha Livia här en dag vilket jag vet kommer bli super skoj, vi ska väl även till Gerdal och rida lite häst. Sen ska Elina komma hit en dag så vi får umgås lite, sällan jag umgås med mina kusiner så alltid roligt att ägna dem lite tid :)
Ska även vara i Söderå en natt, ska gå på hockeymatcherna och dagen innan nyår åker jag till fjälls.

Första julen som jag och Niklas firar tillsammans, alltså att vi bor ihop osv. Eftermiddagen på julafton är vi på två olika håll, men förmiddag och kväll är vi tillsammans :)

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar