torsdag 2 december 2010


Lägger in en bild på mig och Ella från förra gången jag var medryttare på henne, vilket blir förra året på hösten om jag inte minns fel.

Längtar tills jag får sitta upp på hennes rygg igen och att vi samarbetar som ett team.

Var i Gerdal idag och red Tuva runt gropen, dock har hon nåt fuffens för sig med aktionen bak. Slår ihop och är lite okoncentrerad, lite tjock om magen är hon också, hehe! Nu blir det hårda tag med träningen så det blir nån ordning på detta :) Ingen tid för vila här inte! Känner att vi är pågång nu :)

Jag och Moah ska rida ut imorgon och på söndag kommer Hans ut för träning med Tuva sen ska även Moah rida för honom för att få lite tips och hjälp, så känns riktigt roligt, vill ha helg nu!
Ska även rida Challe, Baltic och Grace. Sen förbi hos Ella och mysa lite och borsta lite på henne :)

Känns såå härligt att vara tillbaka, njöt varje sekund idag!

Nej nu ska det ätas äggmackor innan sängen kallar! Blir Söderå imorgon när älsklingen slutar! Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar