fredag 19 november 2010

Helg

Fredag idag, härlig dag! Nu är det helg och snart bara en vecka kvar till advent, äntligen!

Igårkväll hittade vi älgspår ute på gården, troligast en kalv som vandrat runt här, runt bron och runt huset osv, hade varit roligt om man fått sett det när han var här.

Jag ger upp nu iaf, jag har försökt, men det är helt ditt val, tycker allt bara e så synd, du kastar verkligen bort alltihopa, du är värd nån bättre om du måste göra detta.
Men det spelar ingen roll vad jag säger längre, du verkar ha bestämt dig för längesen och verkar inte gå att ändra på. Kom inte till mig sen och säg att du ångrar dig.
All tid du har lagt ner, ja allt du har lagt ner, det ska du slänga bort.
Vem ska du då gå ut och prata med och klappa på när du är ledsen? Vem ska trösta dig när ingen annan gör det?
Och när du väl gjort ditt val, går det ALDRIG att få tillbaka!
Jag har funntis vid din sida och sett dig kämpa, verkar vara slut på det nu.

Hade tänkt börja städa lite idag inför advent. Nästa söndag ska jag och Nikla storstäda hela huset! Men änkte börja lite smått idag och plocka undan lite saker som inte ska vara framme osv.

Imorgon kommer mamma o pappa hit + Zeké :) Ska bli såå roligt. Spännande att se hur katterna reagerar, var några veckor sen dom träffade Zeké förra gången.

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar