fredag 10 september 2010

Rolig tid

Har en rolig tid framöver mig, känner att det kommer bli kalasbra. Jag är så glad!

Åkte upp med en plan, men åkte hem med en annan plan i bakluckan som kändes lika bra :)
En månad, kommer ge mig otroligt mycket, sen får vi se vars det leder mig efter det.

Försökte få tag på högubben ikväll, men utan respons. Så blir att ta tag i det imorgon. Då jag hade en intressant på en del som är kvar.

Måste även ringa hovslagaren imorgon, han måste bli frisk så jag får han på måndag eller tisdag, eftersom att från onsdag så är jag inte längre hemma på dagarna.

Älskar mitt liv!

Motgångar stöter vi alltid på här i livet, det gäller att ta sig igenom dom på ett eller annat vis. Via min funktionsnedsättning har jag flera ggr i livet stött på svåra hinder som jag fått tagit mig igenom, vissa lite enklare, och andra betydligt svårare. Alla dessa prövningar har gjort mig till en starkare person. Och jag har gått in med detta mål nu och med en vilja av stål, att jag ska göra detta, för min skull. För att sen kunna tänka tillbaka och säga: - Jag LYCKADES!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar