fredag 23 juli 2010

Sandviken Camping

Ja det är där jag och bästaste Niklas befinner oss just nu.

Igår var det typ storm när vi kom hit, ägnade kvällen åt att åka runt och kika lite, somnade sen rätt så fort efter en lång dag.

Idag var vi uppe vid 9, klockan 11 var vi på Moose Garden och det var riktigt roligt. Först fick vi gå in till älgkalvarna som var ca 6 veckor gamla och så himla söööta, och tama. Sen gick vi vidare till dom stora älgarna som även dom var väldigt tama. Bilder kommer på älgarna när vi kommit hem.

Sen tog vi en lång cykeltur, först besökte vi Frösö Zoo och påvägen hem cyklade vi upp till utsiktstornet, var branta backar upp.
För mig som inte cyklat på hela sommaren typ, så var 17 km långt med mestadels upp o nedför. Var väldigt trött när jag kom till husvagnen och arslet var inte med mig efter en dag på cykeln!

Hittade en favorit apa på tropikhuset, såå himla sööt!

Förresten så gillade jag Moose Gardens idé att nästa projekt var att rida in älgarna! Tro jag ska anmäla mig som testpilot!

Nej nu ska vi ha en lugn myskväll med godis, ostkrokar, ost & kex! :)

Imorgon ska vi på stan en sväng, sen badhuset och relaxen, avslutar kvällen med middag ute nånstans på Östersunds gator.

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar