onsdag 28 april 2010

Sjuk

Jag verkligen ogillar att vara förkyld, sover dåligt om nätterna gör man också...

En glad nyhet är att jag verkligen älskar min nya häst Lykke Tuva, ett nordsvenskt sto på 5 år, en riktig pärla, väldigt snäll o lugn! :) Känner på mig att detta kommer bli bra!


Charles, min alldeles egna Charles är alltid lika bäst, han ska skos på tisdag sen är det bara träna på, siktar in mig på kval slutet på Juni om allt går som det ska.

Har en underbar skötare också, Moah. Hon sköter allt bra och det har funkat riktigt bra. Hon trivs ihop med båda hästarna och dom verkar trivas med henne, känns bra att ha en extra hand att få hjälp av, framförallt nu när man är sjuk osv, hon ställer alltid upp :) När hästarna kommer hem kan vi börja träna dem tillsammans, kommer bli riktigt bra! Vi blir ett bra team, tänk om man en dag har två starthästar, guud så jag längtar.

Söndag ska vi till Söderå o hämta hem massa stolpar och linor, för att börja bygga hagar, sen är stallet i stort sett tömt nu så jag kan börja flytta in alla saker:)

Och bäst på allt så bor jag ihop med världens bästa pojkvän <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar