tisdag 20 april 2010

Mätt

Då har man nyss ätit, ska strax åka iväg till dom jag ska hyr stallet av o prata o planera lite. Var även hos svärmor idag och kollade bete osv, får två hagar så jag kan byta, en med rätt så mycket skog, sen ska det upp ett skydd där så jag kan ha dem ute dygnet runt osv, kommer bli så bra :)

Har en tjej som ska komma och hälsa på Challe imorrn, tycker hon han verkar bra så kommer hon att sköta om han några dagar i veckan, sen när han flyttar kommer hon vara i stallet ca 2 dagar i veckan, rida o pyssla om hästarna, blir super bra, hoppas dom trivs ihop. Kul att ha nån som hjälper till, kan man rida ut tillsammans och dela allt med.

Jag önskar de gick att lösa på nåt vis, vill så gärna dela allt med dig som det var tänkt, du är en underbar vän och vi har alltid haft så roligt ihop, mår dåligt över detta. Jag hoppas du en dag hittar en bra lösning och kan komma tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar