söndag 21 mars 2010

Solig dag

Vi har ju faktiskt varit lite duktiga och varit ute i solen, Jonnie & Nina kom ner hit och vi grillade lite, var väldigt gott.

Var o släppte ut Mr C nu, tänkte först rida i detta härliga väder, men ställde in, foten har inte varit bra denna vecka så vill ej rida idag, mår grymt dåligt över detta. Jag vill få han till start, jag vill ge han en ärlig chans, men hur ska det gå när jag inte kan rida som jag vill? Känns som alla drömmar håller på att gå i botten, och jag har ingen aning vars jag ska ta vägen.
Jag har världens mysigaste häst och jag vill aldrig tappa honom, att tappa honom vore som att tappa halva mitt liv.

Jag har tre väldigt viktiga saker i mitt liv: Niklas, Challe och Zeke, utan dom vore jag inget. Dom gör min dag till något bra, gör så att jag orkar stå upp på egna ben varje morgon.

Måste säga att jag trivs grymt bra i Västanå, känner mig som en städkärring, haha! Jag går runt o städar o pysslar på i egen takt medans Niklas tar det lugnt, men jag trivs så bra, tycker de är så grymt tråkigt att bara sitta still så då gör jag nåt vettigt istället.


Jag hoppas verkligen denna plan kan gå i lås, gud så underbart det skulle vara. Ska börja ta tag i allt imorrn, jag skulle vilja börja nu :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar