torsdag 18 februari 2010

Strax sova

Snart ska jag förflytta mig från soffan i tvrummet till sovrummet o sängen.

Har haft så mycket på hjärnan så lär nog somna fort.
Så många frågor men inga svar, tänk om man hade haft svar på ALLA frågor, vad enkelt allt skulle vara. Ska man chansa? Håller alltihopa? Fast chansar man så vet man inte hur det slutar. Det är väl nu eller aldrig och det känns som det är värt chansningen, annars får jag aldrig veta.

Har verkligen fått all inspiration och glöd tillbaka tack vare min nyaste vän, som jag inte känt länge men som jag är väldigt rädd om, sån underbar tjej!

Som sagt, många frågor, men inga svar. Men ändå känns det som om jag svävar på moln, så jag kan inte kräva så mkt just nu.
Har en underbar pojkvän och en massa underbara vänner, nya som gamla. Jag mår bra och känner mig riktigt nöjd med livet.
Livet har alltid sina bakslag och kommer tider då man känner sig nere, men efter regn kommer solsken och det gäller bara att bita ihop den tiden då allt känns tungt och ta sig igenom den, då blir allt bra sen.

Jag kan bara säga från egen erfarenhet att må dåligt, att verkligen känna livet försvinna, må så enormt dåligt och att tårarna bara rinner, man vet inte vars man ska ta vägen... Det är en tuff period. Personligen tog det bara ett tag sen kände jag att jag kan inte må såhär, bestämde mig för att ta tag i livet, ändra lite här o ändra lite där, och se vars det slutade?
Jo här står jag idag på starka ben, stadigt på jorden och mår bättre än någonsin!

Nej dags att börja röra sig mot sängen med ett leende på läpparna och invänta morgondagen som kommer bli en kanon dag, jag känner det på mig!

Godnatt mina vänner och läsare där ute

1 kommentar: