torsdag 18 februari 2010

Soon it be helg

And it feels sååå goood! Hmm hur det var med språket?!

Sitter hemma och räknar Matte så pennan glöder, fick nyss besök av Jörgen som var här o kollade pannan och skruvade upp värmen lite grand.

Idag har jag och Mimmi smidit planer, vet inte alls hur nåt slutar, men skulle vara rätt så roligt om det funkar med den väg vi funderar på att ta, bära eller brista.
Måste kanske ta och ringa Kent Forsberg ikväll o surra lite, längesen jag pratade med honom och är nån sak jag måste ta upp.

Känner mig väldigt glad idag iaf, det som tidigare i veckan gjort mig lite nere är nu utrett och allting känns great!

Nu har Mimmi städat bilen, duktig tjej!

Har nå fler samtal att ringa ikväll och o mail måste jag skicka iväg, kanske dags att göra det nu, innan jag fortsätter med matten.

Imorrn när vi slutar skolan så ska vi på After School på Olerays, sen så blir det till att åka hem och ha skräckfilmkvälls med Sandra, hon får sova i soffan för hon vill inte gå hem mitt i natten direkt, hehe!

Lördag så ska jag ägna tid åt hästarna och sen på eftermiddag/kväll kommer Niklas, perfekt!
Söndag ska jag åka till Umåker på trav med Grace, måste leta fram sadeln med tillbehör då jag ska värma, blir kanon!

Mamma o Pappa KOMMER HEM IMORRN :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar