fredag 12 februari 2010

Fredagsmys



Det är ju fredag idag, vilket betyder FREDAGSMYS! Vilket innebär mjukisbyxor och en skön tröja på skolan, så underbart!

Är lunch på lite mindre än en timme, då ska ja och min klasskamrat Mimmi åka ut på ÖoB och se om det finns någe hästsaker kvar på rean, kanske kan göra nåt fynd!

Efter skolan blir det raka vägen hem, duscha, packa och dona lite, åker mot Niklas runt 7 och Zeke hänger på. Imorrn ska grabbarna köra skoter i Klingre så måste komma ihåg varma kläder då jag ska följa med och se på. Ska även passa på att ta en långpromenad på förmiddagen imorrn med Zeke runt Västanå/Gidböle, perfekt sträcka för han att gå.

Jag LÄNGTAR tills jag ska till Umeå sjukhus på återbesök, blir roligt att se röntgen bilderna dom ska ta och se om det är nån skillnad från förra året.

En häst jag saknar rejält är Doubtless, han gjorde alltid sitt och svek mig aldrig. Jag undrar vars i Sverige han befinner sig just nu... Han blev en vandrande pinne bland ridtjejerna..


Jag lever mitt liv och det känns så bra!

Känns enormt bra att börja träna igång Challe nu, har verkligen fått motivation till de nu! Min klasskamrat Mimmi ska komma och rida Challe om några veckor när hon är frisk och jag hoppas dom kommer överens för då ska Mimmi rida Challe imellanåt, tillsammans ska vi nå målet! Spännande!

Ha en fortsatt trevlig fredag, kanske bloggar lite ikväll innan ja åker till Niklas.
Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar